Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Když běžný helpdesk nestačí, musí přijít na řadu mobilní

22. 11 2012 | Firmy a instituce z nejrůznějších oborů si v minulých letech oblíbily používání systémů helpdesk pro řízení požadavků jejich klientů. Důvodů je pro to mnoho, ale mezi nejvýznamnější určitě patří efektivnější vyřizování požadavků a jejich centralizace. To firmě přináší mnoho výhod počínaje skvělým přehledem nad přijatými požadavky až po spokojeného klienta, který je vždy informován o stavu, v jakém se jeho požadavek nachází.

V neposlední řadě má každý uživatel helpdesku možnost se k řešení svého požadavku vyjádřit, což posiluje důvěru klienta. Ať už používáte helpdesk na hlášení IT problémů, jako firemní úkolovník (taskmanagement), na reklamace či jiný typ servisního požadavku, ne vždy jste u obrazovky počítače či notebooku. Jak v takovém případě zadat požadavek tak, aby mohl být co nejdříve a efektivně zpracován?

Mobilní helpdesk: dejte klientům důkaz spolehlivosti
 
Moderní a sofistikované řešení nabízí pardubická firma ComArr. Ta rozšířila standardní webový formulář o možnost zadávat požadavek přes chytrý telefon, který se u mnohých uživatelů stal každodenním společníkem jak v práci, tak v soukromí.
 
Systém TaskPool, který je na trhu již od roku 2003 a využívají jej stovky klientů z různých oborů, prochází dynamickým vývojem a snaží se nejen držet krok s dobou, ale také plnit roli inovátora.
 
Důvody vysvětluje sales consultant Pavel Novák ze společnosti ComArr: "Již delší dobu se snažíme najít způsoby lepšího a kvalitnějšího způsobu zadávání požadavků do systému, který využívají naši klienti nejen v ČR, ale také v SR a Německu. Jelikož se v tuto dobu vyrábí více chytrých telefonů, než se rodí lidí, dá se predikovat, že do jednoho až dvou let budou mít na trhu tato zařízení většinový podíl. Vzhledem k tomu je již jasné, že ideální prostředek pro jednoduché zadání požadavku je právě chytrý telefon."
   
Mobilní helpdesk: jednoduché řešení přístupné všem
 
Mobilní helpdesk má oproti desktopovému řešení řadu výhod. Nečeká se se zadáním požadavku na příchod do kanceláře, ale úkol se zadává okamžitě v terénu.
 
Při vytváření můžete použít další funkce mobilního zařízení, jako je fotoaparát, diktafon či GPS údaje o poloze zadavatele. A pokud nejste v danou chvíli připojeni k internetu, lze požadavek jednoduše odeslat později.
 
Složité popisování problému je tak minulostí - vše můžete zdokumentovat obrazem i hlasem. Ne nadarmo se říká, že fotografie vydá za tisíc slov.
   
Mobilní helpdesk pomáhá zvyšovat počet spokojených zákazníků
 
Pokud si firma váží svých zákazníků, dělá vše pro to, aby se k ní vraceli. A to udělají jenom v případě, že jsou s firemními službami spokojeni.
 
Spokojenost klienta samozřejmě samotný systém nezajistí, ale umožní pohodlnější a přesnější zadání požadavku a urychlí komunikaci mezi zadavatelem a řešitelem, čímž uspíší samotné řešení problému. A to zákazníci ocení. Proč tedy zákazníkům nejít naproti?
 
Podrobné informace o produktu TaskPool najdete na internetové adrese www.taskpool.cz .
 
  

Diskuse

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO